19.11.14

Mekon modausta

Ostin viime syksynä mekon kirppikseltä lähinnä kuosin ja materiaalin laadun (viskoositrikoo) vuoksi.
Noh. Se mallihan ei sitten sopinut minulle tippaakaan, joten mekko jäi kaapin perälle unohduksiin.
Muuttohulinoissa sen löysin uudelleen ja keksin, että siitähän voisi tehdä hameen kun minulla tuo saumurikin on lainassa. Alaosan leikattuani huomasin, että yläosasta tulisi kivan näköinen bolero ja siitä se sitten muokkautui tällaiseksi kokonaisuudeksi:



Hameessa on taskut. Bolero käy hyvin myös erillisenä asusteena.
Olen tyytyväinen lopputulokseen ja nyt jo olen pitänyt näitä enemmän, kuin mekkoa sellaisena kuin se oli.

2 kommenttia:

  1. kivat on molemmat! tykkään erityisesti hameessa. malli sopii sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen kyllä tuota hametta vähän miettinyt, että onkohan se hyvä. Pitää vielä makustella

      Poista