18.11.14

Pitsiä pitsiä...

 Jos ei edellisestä viestistä vielä välittynyt, niin kerron vielä pitäväni erityisesti pitsineuleista.


 Tämän mallin aloitin jo edellisvuoden syksynä ja se on ollut tässä pisteessä jo tovin. 



Olen pyöritellyt mielessäni eri ideoita miten jatkaisin sitä; tekisinkö hihat, jatkaisinko alkuperäisen ohjeen mukaan tai virkkaisinko vielä reunuksen siihen. Olen pitänyt sitä juhlissa muutaman kerran tällaisena liivinä tai juhlashaalina vai mikä nyt onkaan. Tosin kuvassa on alla ihan arkivaatteet :) Olen pitänyt siitä sellaisena ja nyt se saa olla sellainen kuin on. Harmittaa vain, kun ostin lankaa ohjeen mukaan (moda 2/2010) ja nyt minulla on viisi ylimäräistä kerää anisian oranssia kid mohairia. Ohjeen mukaan tuo pyörökuvio olisi jatkunut vielä tosi pitkään, mutta malli ei olisi näyttänyt kovin hehkeältä minun päälläni (kun neuletta olisi kasaantunut hartioille hirveästi), joten jätin leikin kesken. Alkuperäisessä mallissa on myös hihat, mutta en niitäkään halunnut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti